Умови надання послуг
- Звертаючись за консультацією, необхідно мати під рукою номер договору супроводу, версії використовуваних програмних продуктів, а також версії операційних систем.
- Слід продумати своє питання до дзвінка. Це дозволить заощадити час і гроші.
- У розмові зі співробітником лінії консультацій слід повідомити назву підприємства або фізичної особи - користувача (власника) програми. Зазначена інформація буде звірена з реєстраційними даними.
- Відповідаючи на виниклі питання, співробітник компанії дасть Вам рекомендації відразу ж або після того, як змоделює аналогічну ситуацію у себе на комп'ютері.
- Оплата виконуваних послуг здійснюється у вигляді передоплати.
- Закриття виконаних послуг здійснюється щомісяця.
- Мінімальний обсяг робіт (в годинах) за місяць визначається в кожному тарифному плані окремо.
- Невикористані години на наступний місяць не переносяться.
- Вартість однієї додаткової години робіт (понад обумовленого в договорі), тарифікується за стандартною схемою.
- У випадках відсутності передоплати послуг, співробітник лінії консультації має право відмовити в консультаційній підтримці.